איך בוחרים קופה לבית קפה?

קופה רושמת נועדה לחישוב תשלומים המבוצעים בעת ביצוע מכירה באמצעות סורקי ברקוד. היא נדרשת בחנויות, במסעדות, בבתי קפה ועוד. ניתן למצוא מגוון רחב של קופות רושמות כאשר האלקטרוניות הממוחשבות הן אלה המועדפות בגלל שלל היתרונות שהן מביאות איתן. כל אחת מסוגלת לקבל תשלומים במזומן, בצ'קים, באשראי, בשוברי מתנה וזיכוי ובאמצעי תשלום מגוונים נוספים. את כל הכסף והתקבולים מניחים במגירה הנמצאת מתחת. השימוש בה יעיל מאוד ומסייע רבות לניהול החשבונאי.

מפרט וביצועים

נשאלת השאלה: איך בוחרים קופה לבית קפה? עושים זאת על פי הצרכים, הביצועים, כמות הפעילות, נוחות ההפעלה, הטעם האישי, וגם למחיר יש חשיבות. קופה רושמת אלקטרונית ממוחשבת הינה בעלת ביצועים רבים. היא מגיעה עם תוכנה מתאימה שניתן לשלב בתוכה מחירים כל מוצר מהתפריט. היא מסוגלת להוציא הזמנה ואחר כך את החשבון המתאים לה. היכולת של הקופה לחשב את המחיר הסופי ללא טעות הינה אטרקטיבית מאוד בעיני הלקוחות. מעבר לכך, שטעויות מביכות עלולות לפגום באמינות המקום. 

מידע באמצעות חיתוכים שונים

קופות רושמות מקצועיות מאפשרות עריכת תפריט נכון המבוסס על תפריטים ראשיים ותפריטי משנה, בנוסף, תכנון עבודת המלצרים עם ממשק למטבח או לבר. כמו כן, עריכת שרטוט המסעדה כדי להקל על המלצרים ועוד. היא מבצעת חיתוכים שונים של סטטיסטיקות למכירות לפי פריטים קטגוריות, ספקים, מלצרים, אזורי מכירה, שעות מכירה ועוד. הכול מונפק בדוחות בלחיצת כפתור אחת, מה שמאפשר קבלת תמונת מצב  נכונה על העסק וקבלת החלטות אופרטיביות. ברשתות בתי קפה גדולות בעלות סניפים ניתן לחבר את כל  הקופות ברשת אחת שעליה ניתן לשלוט ממרכז בקרה. מומלץ לרכוש מחברה בעלת מוניטין שברשותה קופות רושמות מעולות ומקצועיות. המשוכללות ביותר  מגיעות עם מסך מגע מודרני המקל על העבודה.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הוצאת דיבה ברשתות החברתיות – מקרה ירין שרף
הוצאת דיבה, שיימינג ברשתות ולשון הרע קודם כל חשוב להבין שהמונח ״הוצאת דיבה״ או ״שיימינג״ הם למעשה...
קרא עוד »
ספט 30, 2021
קידום אתרים –מדוע משתלם להשקיע בכך?
כל מי שמחזיק ברשותו אתר אינטרנט, בוודאי אם מדובר באתר אינטרנט עסקי אשר משרת את העסק שלו, חייב לדעת,...
קרא עוד »
דצמ 29, 2020
איך לבחור חברת קידום אתרים המתאימה לכם?
בחירת חברת קידום האתרים שלכם תהיה קריטית להצלחה שלכם, כמו שכירת כל איש מקצוע אחר. כאשר מדובר בעסק שלכם...
קרא עוד »
דצמ 22, 2022