יתרונות פרסום עסקים באינטרנט

כולם מכירים את האמרה הנפוצה על פרסום באינטרנט, לפיה "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". ואכן, כמעט ואין עסק שנפתח כיום שאינו פותח במקביל גם אתר אינטרנט, וכן גם דפים עסקיים ברשתות החברתיות השונות. אך האם זה מספיק? 

לינקלי – אינדקס עסקים באינטרנט.

מי נחשף אליכם?

אם מושגים כמו 'קמפיין ממומן' ו'הגדלת כמות עוקבים' אינה זרה לכם, אתם ודאי מרגישים שאתם בקיאים בעולם הדינאמי והמרתק של פרסום בדיגיטל. אך בתוך המרוץ להישאר עדכניים וטרנדיים תמיד, האם יכול להיות ששכחתם נתח שוק אחר? 

מטבע הדברים, כאשר העוקבים שלכם וחבריהם נחשפים לקמפיינים שאתם מעלים, החשיפה שלכם עולה. ובעוד כל אלה יכולים להעלות את רמת החשיפה שלכם לגולשים רנדומליים ברשת, וכמובן גם לגרום לאלגוריתמים השונים "לאהוב" אתכם יותר, המכנה המשותף (והשלילי מבחינתכם) לכל הגולשים ברשתות החברתיות נותר אחד: הם לא חיפשו אתכם באופן מודע. מבחינתם אתם יכולים להיות דף מענין, יפה או מגניב שכדאי לעקוב אחריו – אך ברגע האמת, מי שמחפש את השירות או המוצר שאתם מציעים, לא בהכרח יידע למצוא אתכם, אם הוא לא הכיר אתכם קודם לכן.

פרסום עסקים באינטרנט – פרסום שלא הולך לשום מקום

עד לא מזמן היה מקובל לחשוב כי אתרים ואינדקסים כמו "דפי זהב" הופכים להיות פחות ופחות רלוונטיים (זוכרים את הגרסה המודפסת שחיכתה לנו מדי שנה בפתח הבית?) אך האמת היא שההיפך הוא הנכון – מפני שמהפכת הידע בה אנו חיים מחייבת לעשות סדר בדברים, לקטלג ולמיין את האפשרויות השונות – ובמיוחד מבחינה צרכנית, לכל לקוח מגיע להתרשם מהצעות המחיר השונות באופן שווה, ונרחב ככל האפשר. כך, אם יש לכם עסק שאתם רוצים לפרסם (ולא רק בגוגל), אם לא לבלוט ממש על פני המתחרים שלכם – אתם חייבים להיעזר באפשרות של פרסום עסקים באינטרנט.

איפה לפרסם?

מלבד גוגל, ישנן יותר ויותר פלטפורמות אזוריות המפרסמות עסקים בתחומים ספציפיים – בהן אתרי אינטרנט (פורטלים) ואפליקציות ייעודיות. חפשו את האתרים המובילים המציעים פרסום עסקים באינטרנט, והירשמו אליהם – כך תרוויחו חשיפה הולכת וגוברת מדי יום, וצבירת תאוצה לעסק שרק תסייע בקידום הקמפיינים והפרויקטים האחרים שלכם.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיתוף קבצים יעיל בארגון? ככה עושים את זה!
עבודה יעילה בארגון מחייבת תמיד שיתוף פעולה בין מספר אנשי מקצוע בו זמנית, עבודה מהסוג הזה יכולה להיות...
קרא עוד »
ספט 22, 2019
גילוי אבני חן נסתרות: 4 יתרונות פחות מוכרים של סים וירטואליים
טכנולוגיית סים וירטואלי זכתה לתשומת לב בזכות הנוחות והחסכוניות שלה בתקשורת מודרנית. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
מרץ 12, 2024
5 שמושים בחיתוך בלייזר שלא הכרתם
כאשר אנחנו מייצרים מוצרים, יש להשקיע בכך לא מעט אנרגיות ומשאבים. ניתן לומר כי אחד הנושאים הדומיננטיים...
קרא עוד »
מאי 27, 2021